torsdag 24. mars 2011

Praksis 2. termin

Disse to ukene fikk jeg være på skolen og jobbe med søm og design. Det var veldig fritt og selvstendig, da jeg kunne bestemme selv hva jeg skulle lage. 
Jeg var veldig ambisiøs i starten og skulle lage en bomullskjole og en underkjole i polyester.
Jeg måtte kutte ned planene mine til kun underkjolen, men med litt mer detaljer på den, da man mistenkte at det ikke ble tid nok siden jeg var syk noen dager.
  Her er en av skissene, dette skulle være min originale arbeidsplan.
Jeg fikk 300 kr i budsjett og kjøpte det jeg trengte. Jeg lærte mye denne perioden og sitter igjen med litt mer kunnskap og en fin kjole og to skjørt.
Her er det endelige resultatet. Den nederste biten er et separat skjørt som jeg kan bruke utenom. I tillegg til dette tyllskjørtet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar